piątek, 15 listopada 2013

M.

Hej . Dopiero zaczynam więc jak mi moja koleżanka, która prowadzi bloga powiedziała : "Ja też zaczynałam od strasznych badziewi", to mam nadzieję, że aż tak źle nie będzie ;)  Nie mam zielonego pojęcia jak działają tego typu blogi i t d... Więc pewnie żadnych fajerwerków nie umiem zrobić  że tak to ujmę ;) 


No to próbka moich umiejętności :)


Ja

Jestem ślepa, widząc...
Głucha, słysząc...
Bezsilna w swej sile !
Normalna w mej inności !
Zamknięta w swej otwartości...
Otoczona samotnością...
Szczęśliwa w nieszczęściu i nieszczęśliwa w szczęściu...
Wolna w swym więzieniu... 
Zatruta niewiedzą...
Zacicha, najgłośniej krzycząc...
Poprawna w swych sprzecznościach...
O to ja beze mnie....


Dziękuję mam nadzieję, że się spodoba. 

M.
 

 

 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz